Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Lege Woorden

Ze zeggen oude liefde roest niet
Dat geldt zeker ook voor oud verdriet
Maar is de verdriet niet de liefde van toen
Die ooit is begonnen met die eerste zoen
Met blozende wangetjes en rooie oortjes
Je sprak me toe met mooie woordjes
Die in mijn hart een vuur deed opsteken
Woorden die later leeg te zijn gebleken
Het spel was over, je stopte ermee
De multiplayer kon niet door zonder speler twee
Ik werd alleen achtergelaten
Zwervend door de lege straten
Gebroken, aangeslagen en voorgelogen
Eenzaam, aangetast en bedrogen
Ik dacht dat je het menen zou:
''Ik beloof dat ik voor altijd zal houden van jou''
Valse beloften, vuile woorden
Die nu langzaam mijn dromen vermoorden
De waarheid is nu hard
De woorden steken in mijn hart
Voor altijd doen ze pijn
Omdat jij niet eerlijk kon zijn

Ze zeggen oude liefde roest niet
Dat geldt zeker ook voor oud verdriet
Want ik dacht dat je het menen zou:
''Ik beloof dat ik voor altijd zal houden van jou''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten